Saturday, January 1, 2011

I AM NERD?! WTF?!

Tere , see et minuga on midagi juhtunud :S ma olen imelik nagu tõsiselt imelik , nohiku moodi ja ma lõikasin tuka ka ette ja nüüd oleks mul püksid ka üleval kõrgel :D siis ma oleks täielik nohik


ja seda ka et ma niiiiiii tahan endale koera ja mul on niii palju valikut aga kõige rohkem ma tahan saada chow-chow
kunagi kui mu emme väike oli siis tal oli see kutsu :)
aga hundid tegid temaga halba asja :(
ja siis pandi ta magama sest enam ei saanud teda midagi aidata :(
vanasti ju loomaarste ka polnud ju ? vist :D
  minu valikud siis :)

kunagi soomes ühel tädil oli see kutsu ;)



need koerad olid müügil ma tahaks hinda teada siis ma pärin emalt nii kaua kui ma kuulen sõna - jah!

~minu emme lemmik koer :) (L)


ma alguses tahtsin seda aga seda polnud kuskil müügis :S







 need pildid korduvad aga noh jah :D

No comments:

Post a Comment